20 Haziran 2010 Pazar

İŞ MAKİNASI OPERATÖRLÜK KURSU

Arıcılığa 2008 de başladım.15 yaşında da asıl mesleğim olan iş makinası operatörlüğü ne başladım 15 yılın karşılğını son 10 günde geri aldım denilebilir.Ereğli halk eğitim ve Kandilli belediyesinin ortalaşa düzenlediği iş makinası operatörlük kursunda eğitmen olarak görev aldım.Hani biz arıcılar 1 yıl boyunca çalışıp emeklerimizin karşılığını hasadta alınca bütün yorgunluğumuz kaybolurya işte benimde 15 yılımın yorgunluğunu dün yapılan sınavda kayboldu.Daha öncede meslekte 4 kişi yetiştirdim.Ama bu seferki 10 gün 10 günde makina kullanmayı kısmende osla öğreteceksin.Kurs öğretmeni makina mühendisi sayın Çağrı ÇELEN hocam gerekli teknik bilgileri bende bu güne kadar edindiğim tecrübelerimi arkadaşlara aktardık. Sağolsun kursa katılan arkadaşlarda ellerinden gelen gayreti gösterdiler.Halk eğitim müdürü sayın Kenan ÖZKAN ve beraberindeki motorlu araçlar teknolojisi branşı öğretmeni sayın Kazım KURNALI dün 10 günlük kursun ardından sınav için kursiyerleri tek tek izledi.Kursa katılan arkadaşlar öğrendiklerini segiledi.



Elbetteki operatör olmak için 10 günlük süreç yetmez fakat burada makinayı tanıdılar.Kurs'a katılan arkadaşlardan 7 si daha önce hiç iş makinası üzerine çıkmamışlardı.Buna rağmen kanal kazma ve kapatma çalışmasını çok güzel bir şekilde sınav heyetine gösterdi.

Resimdekiler sol baştan:Ali ERDEN,Yüksel İNCE,Ömür DEMİR,Vedat ALAGÖZ,Şenel GÜNDOĞDU,Ömer HAMSİ,Muhammet KARAKUŞ,Çağrı ÇELEN(makina mühendisi-kurs öğretmeni)Çetin ARSLAN,Serkan MORCU



Kursa katılan arkadaşlara bundan sonraki hayatlarında başarılar dilerim.

Hiç yorum yok: