8 Mart 2012 Perşembe

EKİPMAN HAZIRLIĞI VE KARDA GELEN POLEN....

Geçen yıl yapımına başladığım çıta delme apartını nihayet bitirdim ve kullanıma hazır,aslında mekanizma yapılalı bir yıl oluyor ama bağlanacağı gövdeyi bugün yaptım.
Aparatı tamamlayıp eve geldiğimde saat 12:30 olmuştu ve güneş gayet güzel ısıtıyordu şu bizim kızların yanına bir gideyim bakalım neler yapıyorlar.

Kar erimeye başladı ama hala her yerde kar var arılığa giderken bahçedeki fındık ağacının dibinde sarı bir çiçek üzerinde arı vardı ama ben makinayı cebimden çıkarana kadar kalktı.
Kovanların yanına gittiğimde hemen hemen bütün kovanların polen taşıdığını gördüm birtanesinin önüne oturup izledim ve işte bu videoyu çektim.



Kar varken arıların polen taşıması... ile ARICISERKAN67




2 yorum:

BALIM dedi ki...

Çerçeve delme aparatı güzel olmuş...
Senden ve Ali Çakır beyden aldığımız ilhamla bende 4 lüsünü yaptım umarım en yakın zamanda blogta yayınlarım...:)

ARICISERKAN67 dedi ki...

Değerli Balım

Sizin yaptığınız pek güzel olmamış birdahaki gelişimde onu alıp bizim evin önündeki çöpe atarım ben onu:-)

Şaka bir yana harika bir çalışma olmuş sizinki emeğinize sağlık...