22 Ocak 2012 Pazar

SEZONUN İLK ŞOKU VE KAYBI....

Bu sabah uyandığımda her sabahki gibi ilk işim olan arılığa bakmak oldu ve bu şok edici manzara ile karşılaştım...
Kovanların bulunduğu sehpaları öne çok az eğik ayarlamıştım ve bu sehpanın sol ön ayağının altındaki karo taşı kırılmış ve ayak toprağa batmış kovanların üzerinde bulunan kar'ın yaptığı ağırlıkla sehpada bulunan 3 kovanda öne yatmış.


Yavaşça üçünüde aynı anda sehpayla birlikte kaldırdıktan sonra sessizce kapaklarını açıp kontrol etmeye başladım ve ilk 2 sinde arıların sesi duyuluyordu sıra 3.üncüye geldiğinde tık ses yok bir iki tıkladıktan sonra ses gelmeyince bezini kaldırdım ve tüm arıların petek gözlerinde ve üst tarafta açlıktan öldüğünü gördüm.
Son kontrolleri yaparken aldığım notlara göre bu kovanın yiyecek durumu mevcuduna göre iyi idi hatta 1 tanede fazladan ballı çıtası varmış,peteklere baktığımda bir gram bile yiyeceği kalmadığını gördüm.Şimdi aklımda diğer kovanlarda da yiyecek sıkıntısı mı var sorusu var!!!

Ama karar veremedim önümüzdeki 5 gün 9 ila 12 derece arası görünüyor.Bu fırsattan istifade biraz besleme yapsam iyi olur sanırım.Sıvı ve katı...


Umarım benim yaşadığım bu olayı hiçkimse yaşamaz.

Kalan sağlarla yola devam...

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Geçmiş olsun böyle olumsuzluklar olabiliyor neyseki en az zararla olayı kapatmışsınız,saygılarımla.

Adsız dedi ki...

He is also known for his writing on pseudoscientific topics such as telekinesis. What happens if a guest does not want to stay for the entire evening. Allow your feet to sink deeper into the mattress as you allow them to become heavy and relaxed. [URL=http://lopolikuminr.com ]effused[/URL] Celebrities and other individuals, who has over time--used Weight Watchers to successfully lose 60 pounds of body fat. The hidden object gameplay is not as straightforward too as many other games of this type.