18 Aralık 2010 Cumartesi

2011 YILI HAZIRLIKLARINA DEVAM....

2011 yılına hazırlıklarıma devam ediyorum.Havalar soğuduğu için şuanda da bana özel bir atölyemin olmaması nedeni ile çalışmalarıma evin bir odasında devam ediyorum.



Bu işler için bir oda hazırlamaya başlamıştım taban betonu döküldü tuğlası örülecek havalar kötü olduğu için biraz ağırdan aldım.


Almanyada oturan kuzenime sipariş vermiştim bu körüğü aslında 7. ayda geldi ama gidip alamamıştım. Dün akşam gidip aldım.Kullanmak için ilkbaharı bekleyeceğiz artık.

4 yorum:

Mustafa Yılmaz dedi ki...

körün hayırlı olsun ereylili bol arı kvmak nasibiyle .kal slıcakla

Mustafa Yılmaz dedi ki...

bide körün fiyatını belirtirsn sevinirim.selamlar.

ARICISERKAN67 dedi ki...

mustafa abi körüğü sipariş verdim ama kuzen hediyem olsun dedi.Banada teşekkür etmek düştü.

ÇELİK ARICILIK(Arıcılık Teknikeri) dedi ki...

Serkan anlaşılan arılarda kendi odalarında ailenizden biri olmuş.İNŞALLAH bu çalışmalırının karşılığını fazlası ile alırsın.körük olayında da sende küzenini hasat zamanında vereceğin hediye ile sevindirirsin.kolay gelsin.