15 Ağustos 2010 Pazar

2.İŞ MAKİNASI KURSU BİTTİ...

Ereğli halk eğitim ve akşam sanat okulunun 2.sini düzenlediği iş makinası kursu 26.07.2010 tarihinde başlamıştı.14.08.2010 tarihinde yapılan sınavla sona erdi.Kurs süresinde bende bu güne kadar edindiğim tecrübeler doğrultusunda eğitmen olarak görev aldım. Arıcığa başlamadan önce 14 yıl boyunca iş makinası operatörlüğü yaptım.14 yıl boyunca öğendiklerimi elimden geldiği kadar arkadaşlara aktarmaya çalıştım.



Cumartesi sabahı saat 10 da Halk eğitim müdürü sayın Kenan ÖZKAN ve sayın Kazım KURNALI'nın gelmesiyle sınav başladı.
Kursa katılan akadaşlar öğrendiklerini sınav heyetine sergilediler.


Sınav bitiminde toplu bir hatıra fotoğrafı çekildi.
Kenan bey köyümüzde bulunan asma köprüyü görmek istediğini söyledi.Bu asma köprü Süleymanbeyler köyü ile Dedeler köyünü birbirine bağlıyor.Biraz bakıma ihtiyacı var.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Hayırlı olsun,çalışmalarınızda kolaylık ve başarı dileklerimle.